پشتیبانی و شرایط و قوانین استفاده از تمامی خدمات و محصولات تمی.آی آر

تاریخ آخرین تغییرات: چهار شنبه، چهاردهم فروردین ماه سال یک هزار و سیصد و نود و هشت ( 14 / 01 / 1398 )

عضویت در سایت به معنای پذیرفتن و اطلاع دقیق از تمام قوانین و شرایط تمی.آی آر است.

توجه داشته باشید این قوانین قابل تغییر هستند و ممکن است در بازه های زمانی مختلف ؛ تغییر کنند.

لطفاً حداقل هر دو ماه یکبار قوانین تمی را مطالعه کنید.

 

1 – حمایت از تمی

برای حمایت از ما ؛ لطفاً لینک ما در متن کپی رایت قسمت پانوشت را حذف نکنید.

تبصره 1 : در پوسته های ویژه که از سایت خریداری می کنید حذف لینک قسمت پانوشت مانعی ندارد چون شما برای ترجمه و بهینه سازی پوسته هزینه پرداخت کرده اید.
تبصره 2 : لطفاً برای حمایت از ما و ارائه خدمات رایگان به صورت مداوم در قسمت پانوشت پوسته های فارسی رایگان ؛ لینک ما را حذف نکنید.

***

2 – ویرایش و دستکاری در کد های مربوط به پوسته وردپرس یا افزونه وردپرس ارائه شده در سایت

هنگامی که شما به ویرایش کد های پوسته ها یا افزونه ها اقدام کنید و با مشکل مواجه شوید تمی.آی آر هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مشکلات احتمالی بر عهده کاربر است.

جهت جلوگیری از متضرر شدن شما باید مجدداً فایل اصلی مربوط به محصول را از طریق حساب کاربری خودتان در تمی دریافت و نصب کنید.

***

3 – ارائه پشتیبانی محصولات

تمی.آی آر موظف به ارائه پشتیبانی برای پوسته ها و افزونه های ارائه شده در وبسایت تمی است و درمورد پوسته ها و افزونه هایی که از راه های دیگر به دست شما میرسند هیچ گونه تعهدی نخواهد داشت.

***

4 – نصب پیش نمایش و درون ریزی دمو

برای پوسته ها و افزونه های ویژه خدمت رایگان نصب و درون ریزی دمو فقط سه بار پس از خرید شما قابل ارائه است.

توجه داشته باشید که نصب و درون ریزی پیش نمایش فقط روی وردپرس خام انجام میشود.

به هیچ وجه تقاضای نصب و درون ریزی بر روی وبسایت های فعال بررسی و پیگیری نخواهد شد.

تبصره 3 : هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از این خدمات ندارید اما توجه داشته باشید که فقط سه مرتبه نصب و درون ریزی دمو به صورت رایگان خواهد بود.

***

5 – محدوده خدمات پشتیبانی فنی وبسایت تمی

پشتیبانی فنی فقط وظیفه راهنمایی و رفع خطاها و مشکلات احتمالی مربوط با پوسته ها یا افزونه های ویژه را دارد و مشکلات شما با هاستتان به پشتیبانی مربوط نیست.

هرچند که ما تلاش میکنیم تا نسبت به رفع سایر مشکلات شما را نیز راهنمایی نماییم.

***

6 – پشتیبانی در یک دامنه خاص

با خرید هر محصول؛ شما میتوانید در بی نهایت دامنه از محصول خریداری شده استفاده کنید.

اما توجه داشته باشید که در تمی فروش محصول برای یک دامنه صورت می پذیرد.

یعنی با هر خرید، ارائه خدمات پشتیبانی به شما فقط در یک دامنه صورت می پذیرد.

برای پشتیبانی در دامنه های دیگر ملزم به پرداخت هزینه پشتیبانی (نصف قیمت محصول) خواهید بود و زمان پشتیبانی به مدت 3 ماه شمسی می باشد.

***

7 – پشتیبانی از محصولات رایگان

پشتیبانی از محصولات رایگان در قسمت نظرات آن محصول صورت میگیرد.

لطفا اگر محصولی را از وبسایت های دیگر دریافت کرده اید، از ارسال دیدگاه خودداری نمایید.

ما در تمی فقط اصالت محصولات خودمان را تایید و برای محصولات خودمان خدمات ارائه میکنیم.

***

8 – پشتیبانی از محصولات ویژه

پشتیبانی محصولات ویژه به صورت شبانه روزی از طریق حساب کاربری می باشد.

همچنین شما میتوانید از طریق شبکه های پیام رسان تلگرام و واتساپ برای درخواست پشتیبانی اقدام نمایید.

لطفا توجه داشته باشید که شما در هنگام ارتباط با پشتیبانی در پیام رسان ها؛

باید نام و نام خانوادگی، ایمیل، دامنه، زمان و کد خرید خودتان را ارائه دهید.

برای ارتباط با پشتیبانی تمی در تلگرام و همچنین ارتباط با تمی در واتساپ به شماره 09024561001 پیام دهید.