چگونه رسانه های اجتماعی را به Shopify اضافه کنیم؟ آیا واقعا لازم است؟ بله، برای برند شما بسیار مهم است. ادغام مناسب رسانه های اجتماعی در فروشگاه Shopify شما می تواند آگاهی از برند شما را به میزان قابل توجهی در بین مشتریان بالقوه شما بهبود بخشد. از آنجایی که مردم می توانند به راحتی کانال های اجتماعی شما را بررسی کنند، برند شما برای آنها معتبرتر می شود. اگر به نظر شما ادغام رسانه های اجتماعی دشوار است، فقط دستورالعمل هایی را که در این مقاله به اشتراک می گذارم دنبال کنید. یاد خواهید گرفت چگونه دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به Shopify اضافه کنیم.
دو گزینه برای افزودن رسانه های اجتماعی به Shopify وجود دارد و می توانید هر کدام از آنها را که برای شما مناسب است دنبال کنید. اولین گزینه دریافت تم با دکمه های پیش فرض رسانه های اجتماعی است. گزینه دیگر این است که کد تم خود را ویرایش کنید. اگر شما یک توسعه دهنده هستید و دوست دارید تم Shopify را سفارشی کنید، می توانید کمی برنامه نویسی کنید تا رسانه های اجتماعی را به فروشگاه Shopify خود اضافه کنید.
بیایید ببینیم چگونه رسانه های اجتماعی را به Shopify اضافه کنیم
استفاده از تم با رسانه های اجتماعی
اکثر تم های جدید Shopify دارای دکمه های رسانه های اجتماعی در آنها هستند. اگر یک تم جدید Shopify دریافت کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که این تم دارای یک گزینه رسانه اجتماعی داخلی باشد. بنابراین، اگر قصد راهاندازی یا طراحی مجدد فروشگاه Shopify را دارید، باید تمی بخرید که دارای گزینههای رسانههای اجتماعی باشد.
تغییر کد در یک موضوع موجود
اگر از تمی استفاده می کنید که گزینه رسانه اجتماعی ندارد، می توانید چند خط کد بنویسید تا دکمه های رسانه های اجتماعی را به آن اضافه کنید. من دو روش مختلف را به اشتراک می گذارم که می توانید از آنها استفاده کنید. مراحلی که در زیر نشان می دهم را دنبال کنید:
نحوه اضافه کردن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی به Shopify: روش-1
اگر از این روش پیروی کنید، می توانید از هر نمادی مانند PNG، JPEG، SVG استفاده کنید. این یک راه انعطاف پذیر برای اضافه کردن دکمه آیکون رسانه های اجتماعی در فروشگاه Shopify شما است. این روش شامل چند مرحله است:
مرحله 1: ابتدا وارد فروشگاه Shopify خود شوید.
مرحله 2: اکنون از «فروشگاه آنلاین»، به «موضوعات» بروید و روی ویرایش کد کلیک کنید.
مرحله 3: پوشه “Assets” را باز کنید و روی “Add a new asset” کلیک کنید.
مرحله 4: اکنون فایل ها را مرور کنید و نمادی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید.
مرحله 5: همانطور که نماد را اضافه کرده اید. حالا شما باید تصمیم بگیرید که با کدنویسی کجا نمایش داده شود.
مرحله 6: اکنون فایل “theme.liquid” را باز کنید و کد ذکر شده در زیر را در جایی که می خواهید دکمه نماد رسانه های اجتماعی را نشان دهید قرار دهید.
{{ 'icon-facebook.png' | asset_url | img_tag | link_to: 'https://www.facebook.com' }}
مرحله 7: روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید. شما باید دکمه رسانه های اجتماعی را در مناطق خاصی از فروشگاه Shopify خود مشاهده کنید.
این روش باید در فروشگاه شما به خوبی کار کند و دیگر نگران نحوه افزودن رسانه های اجتماعی به Shopify نباشید. اگر می خواهید تکنیک دیگری را امتحان کنید، می توانید از روش دوم استفاده کنید.
همچنین می توانید بخوانید: راهنمای کامل سفارشی سازی تم Shopify
نحوه اضافه کردن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی به Shopify: روش-2
این روش فقط برای فرمت SVG کار می کند. اگر انتخاب می کنید از نماد رسانه اجتماعی SVG استفاده کنید، می توانید این روش را دنبال کنید.
مرحله 1: ابتدا وارد فروشگاه Shopify خود شوید.
مرحله ۲: اکنون از «فروشگاه آنلاین»، به «موضوعات» بروید و روی «ویرایش کد» کلیک کنید.
مرحله 3: “Snippets” را باز کنید و روی “Add a new Snippet” کلیک کنید. نام قطعه را وارد کنید و روی “ذخیره” کلیک کنید.
مرحله 4: اکنون کد منبع نماد SVG را در قطعه جدید قرار دهید.
مرحله 5: اکنون، کدی را که در زیر نشان داده شده است، در جایی که می خواهید دکمه آیکون رسانه های اجتماعی را نشان دهید، قرار دهید. به یاد داشته باشید، نام مقصد و اسنیپت را متناسب با آن تغییر دهید.
<a href="https://www.facebook.com/"> {% render 'icon-facebook' %} </a>
چیزی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اگر از بلوک های Shopify استفاده می کنید، باید از کد زیر استفاده کنید.
<a href="https://www.facebook.com/"> {% render 'icon-facebook', block: block %} </a>
مرحله 5: روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید. شما باید دکمه را در مناطق خاصی از فروشگاه Shopify خود مشاهده کنید.
نتیجه
پس از خواندن مقاله، باید دانش کافی در مورد آن کسب کرده باشید چگونه رسانه های اجتماعی را به Shopify اضافه کنیم. علاوه بر این، با رعایت هر یک از روش های ذکر شده، می توانید رسانه های اجتماعی را به فروشگاه Shopify خود اضافه کنید.