در مرحله بعد، باید روی گزینه “تنظیمات تجارت الکترونیک” کلیک کنید.
1. بهبود سرعت و عملکرد
آیا می خواهید تبدیل ها را در فروشگاه WooCommerce خود ردیابی کنید؟
به سادگی از داشبورد Universal Analytics خود بازدید کرده و روی آن کلیک کنید تبدیل ها » تجارت الکترونیک از ستون سمت چپ
این بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است و با یک افزونه تجارت الکترونیک ارائه می شود که به معنای واقعی کلمه همه ردیابی ها را با چند کلیک فعال می کند.
ردیابی ووکامرس در گوگل آنالیتیکس 4
اکنون که دادههای لازم برای ردیابی تبدیلهای WooCommerce خود را دارید، بیایید نگاهی به نحوه بهبود نرخ تبدیل و فروش بیشتر بیندازیم.
برای مشاهده گزارش های WooCommerce خود در Google Analytics 4، می توانید به گزارش ها » کسب درآمد » خریدهای تجارت الکترونیک.
گزارش تجارت الکترونیک در MonsterInsights
ابتدا باید به حساب گوگل آنالیتیکس خود بروید و وب سایت خود را انتخاب کنید.
3. گزینه های جایگزین را در اختیار کاربران قرار دهید
2. فروش سبد خرید رها شده را بازیابی کنید
ادامه دهید و روی دکمه “نصب” کلیک کنید. اکنون افزونه در سایت شما نصب و فعال می شود. باید تغییر “وضعیت” را از “نصب نشده” به “فعال” مشاهده کنید.
شما باید بیاموزید که کدام محصولات در بین کاربران شما محبوب هستند، چه چیزی را بیشتر مشاهده می کنند، چه تعداد کاربر در نهایت خرید می کنند، چگونه وب سایت شما را پیدا می کنند و موارد دیگر.
خبر خوب این است که MonsterInsights راه اندازی ردیابی تجارت الکترونیک را بسیار آسان می کند و می توانید بدون نوشتن هیچ کدی این کار را انجام دهید. این یکپارچه با WooCommerce کار می کند و از سایر پلاگین های محبوب تجارت الکترونیک پشتیبانی می کند.
طبق یک مطالعه موردی StrangeLoop، یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه می تواند منجر به کاهش 7٪ در تبدیل، 11٪ بازدید کمتر از صفحه و کاهش 16٪ در رضایت مشتری شود.
ابتدا باید افزونه MonsterInsights را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
در مرحله بعد، منابع تبدیل برتر خود را خواهید دید. شما می توانید از این گزارش برای جذب مشتریان بیشتر و ارائه تخفیف های انحصاری برای مشتریان از منابع خاص استفاده کنید.
خوشبختانه، چندین روش برتر وجود دارد که به شما کمک می کند برخی از فروش های سبد خرید رها شده را بازیابی کنید. نکات ما را در مورد نحوه بازیابی فروش سبد خرید رها شده و افزایش تبدیل خود مشاهده کنید.
در بالا، مهمترین معیارهای تبدیل خود از جمله نرخ تبدیل، تراکنش ها، درآمد و میانگین ارزش سفارش را دریافت خواهید کرد.
پس از آن، باید ضامنهای گزینههای «فعال کردن تجارت الکترونیک» و «فعال کردن گزارشدهی پیشرفته تجارت الکترونیک» را روشن کنید.
برای تکنیک های بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه تبدیل بازدیدکنندگان ووکامرس به مشتری را ببینید.
ردیابی تبدیل به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی در فروشگاه آنلاین شما کار می کند و چه چیزی نیاز به توجه بیشتری دارد. این به شما کمک می کند تا محصولات با بهترین عملکرد خود را پیگیری کنید و همچنین به شما این امکان را می دهد که ببینید چه چیزی مشتریان را از تکمیل خرید بازمی دارد.
جدا از آن شما همچنین می توانید در مورد موارد زیر یاد بگیرید:
- رفتار خرید – به شما می گوید که کاربران چه محصولاتی را به سبد خرید اضافه می کنند، کدام محصولات را رها می کنند، چه صفحاتی کاربران را به خرید موفقی هدایت می کنند و موارد دیگر.
- رفتار پرداخت – به شما کمک می کند مشاهده کنید که چگونه کاربران با موفقیت یک تسویه حساب را تکمیل می کنند.
- عملکرد محصول – به شما می گوید کدام محصولات بیشترین فروش را برای شما به ارمغان می آورند.
- عملکرد لیست محصولات – این به شما امکان می دهد محصولات را گروه بندی کنید و عملکرد آنها را به عنوان یک لیست ببینید. هنگامی که می خواهید ببینید دسته بندی های مختلف محصولات در فروشگاه آنلاین خود چگونه کار می کنند، این کار مفید است.
با MonsterInsights، میتوانید ردیابی دوگانه را نیز تنظیم کنید و یک ویژگی Google Analytics 4 (GA4) راهاندازی کنید. GA4 آخرین نسخه گوگل آنالیتیکس است و در تاریخ 1 ژوئیه 2023 جایگزین Universal Analytics خواهد شد.
ابتدا، گزارش مروری اعداد مهمی مانند درآمد، نرخ تبدیل، تراکنش ها و میانگین ارزش سفارش را در اختیار شما قرار می دهد.
شما می توانید این کار را با ایجاد یک خبرنامه ایمیل برای فروشگاه WooCommerce خود انجام دهید.
به طور متوسط 60 تا 80 درصد از افرادی که “به سبد خرید اضافه می کنند” در نهایت خرید نمی کنند. این بدان معناست که اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، فروش زیادی را از دست داده اید.
ساده ترین راه برای ردیابی تبدیل های WooCommerce استفاده از MonsterInsights است.
MonsterInsights به طور خودکار نرم افزار تجارت الکترونیک شما را شناسایی می کند. در حال حاضر از WooCommerce، Easy Digital Downloads، LifterLMS و MemberPress پشتیبانی می کند.
به این ترتیب، زمانی که زمان تعویض کامل نسخه جدید فرا می رسد، داده های تاریخی را در ویژگی GA4 خود خواهید داشت. برای جزئیات بیشتر، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه تغییر به Google Analytics 4 در وردپرس را ببینید.
ردیابی WooCommerce در Universal Analytics
در مرحله بعد، باید تجارت الکترونیکی پیشرفته را در Google Analytics فعال کنید.
تجارت الکترونیک پیشرفته را در Google Analytics فعال کنید
هنگامی که Google Analytics را با استفاده از MonsterInsights نصب کردید، می توانید به نصب افزونه MonsterInsights تجارت الکترونیک بروید.
همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه باز کردن تمام این اطلاعات مفید با تنظیم ردیابی تبدیل در فروشگاه خود بیاندازیم.
راه اندازی ردیابی تبدیل WooCommerce در وردپرس
Google Analytics گزارش های عمیق تری را برای فروشگاه WooCommerce شما ارائه می دهد.
این همه، شما با موفقیت ردیابی تبدیل WooCommerce را در فروشگاه آنلاین خود راه اندازی کرده اید.
مشاهده گزارش های تبدیل WooCommerce
در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی ردیابی تبدیل WooCommerce را به صورت گام به گام تنظیم کنید.
چرا ردیابی تبدیل ووکامرس را راه اندازی کنیم؟
ابتدا باید از بینش » افزونه ها صفحه را از داشبورد وردپرس خود و به افزونه «تجارت الکترونیک» بروید.
اکنون که ردیابی تبدیل را در فروشگاه WooCommerce خود راه اندازی کرده اید، باید به گوگل آنالیتیکس زمان بدهید تا داده ها را جمع آوری کند.
برای به دست آوردن تمام این اطلاعات، باید ردیابی تبدیل را در فروشگاه آنلاین خود راه اندازی کنید. این به شما کمک می کند تا به اطلاعاتی که برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد رشد کسب و کار خود نیاز دارید، دسترسی داشته باشید.
پس از این تاریخ، نمیتوانید دادههای فروشگاه آنلاین خود را در Google Analytics ردیابی کنید و باید از ابتدا شروع کنید. با این حال، ردیابی دوگانه به شما امکان میدهد دادهها را همزمان به GA4 و Universal Analytics ارسال کنید.
توصیه می کنیم از Constant Contact یا SendinBlue استفاده کنید. هر دوی آنها در لیست ما از بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ برای مشاغل کوچک قرار دارند.
پس از مدتی، میتوانید گزارشهای تجارت الکترونیک خود را در MonsterInsights و Google Analytics مشاهده کنید.
در مرحله بعد، میتوانید دستورالعملهای روی صفحه را در جادوگر راهاندازی برای پیکربندی Google Analytics با وبسایت خود دنبال کنید. راهنمای ما در مورد نحوه نصب Google Analytics در وردپرس را برای دستورالعمل های نصب کامل ببینید.
WooCommerce فروش آنلاین هر چیزی را آسان می کند. با این حال، هنگامی که فروشگاه WooCommerce خود را راه اندازی کردید، باید بیاموزید که چه چیزی در وب سایت شما کار می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا ردیابی تبدیل WooCommerce را در فروشگاه تجارت الکترونیک خود تنظیم کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از بهترین افزونه های WooCommerce و نحوه انتخاب بهترین پلت فرم وبلاگ نویسی را ببینید.
از اینجا، باید بر روی آن کلیک کنید مدیر دکمه واقع در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش.
بیایید با گزارش های تجارت الکترونیک خود در MonsterInsights شروع کنیم.
ردیابی تبدیل به شما کمک می کند تا شاخص های کلیدی عملکرد از جمله نرخ تبدیل تجارت الکترونیک، میانگین ارزش سفارش، رها شدن سبد خرید، هزینه هر خرید، منابع ارجاع برتر و موارد دیگر را باز کنید.
اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک