پیکسل تبلیغاتی TikTok به شما کمک می کند ROI (بازده سرمایه گذاری) را از تبلیغات TikTok خود به حداکثر برسانید زیرا به شما امکان می دهد اثربخشی کمپین های خود را پیگیری کنید.
پس از فعال شدن، باید به قطعه کد » سرصفحه و پاورقی.
باید گزینه Manually Install Pixel Code را انتخاب کنید و سپس روی دکمه Next کلیک کنید.
به سادگی کد پیکسل TikTok را که قبلاً کپی کردهاید در قسمت «Header» قرار دهید و سپس روی دکمه «ذخیره تغییرات» کلیک کنید.
برای شروع، باید به وب سایت TikTok for Business بروید و وارد حساب خود شوید. پس از آن، باید به مسیر بروید دارایی ها » رویدادها صفحه
اول، رویدادهای URL وجود دارد. اینها هر بار که شخصی از یک صفحه خاص در سایت شما بازدید می کند، مانند صفحه محصول یا صفحه تأیید سفارش، ردیابی می کند.
امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد که یاد بگیرید چگونه پیکسل تبلیغاتی TikTok را به درستی در وردپرس تنظیم کنید. همچنین می توانید راهنمای ما در مورد نحوه ردیابی بازدیدکنندگان وب سایت یا لیست ما از بهترین افزونه های اینستاگرام برای وردپرس را بررسی کنید.
با این اوصاف، بیایید نگاهی به نحوه تنظیم صحیح پیکسل تبلیغات TikTok در وردپرس بیاندازیم.
ایجاد کد پیکسل TikTok
آیا نیاز به تنظیم پیکسل تبلیغاتی TikTok در سایت وردپرس خود دارید؟
باید با کلیک کردن روی دکمه «کپی کد پیکسل» آن را در کلیپ بورد کپی کنید.
در مرحله بعد، پیامی مبنی بر اینکه باید یک پیکسل TikTok را نصب کنید، مشاهده خواهید کرد.
در مرحله بعد، باید به TikTok اطلاع دهید که با کپی کردن کد در وب سایت خود، پیکسل را نصب خواهید کرد.
دوم، رویدادهای کلیکی وجود دارد. این رویدادها زمانی را دنبال میکنند که فردی روی یک عنصر وبسایت مانند دکمه «افزودن به سبد خرید» یا دکمه ارسال فرم کلیک میکند.
اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک
اکنون باید به پیکسل یک نام مانند نام وب سایت خود بدهید.
به سادگی روی دکمه «+ Enter URL Keywords» کلیک کنید و نوع رویداد و چند کلمه کلیدی را از URL وارد کنید.
به سادگی روی دکمه «ایجاد پیکسل» کلیک کنید.
بر اساس آخرین تحقیقات بازاریابی، TikTok یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه است. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان فروشگاه های آنلاین و صاحبان مشاغل کوچک از تبلیغات TikTok برای دستیابی به مخاطبان خود استفاده می کنند.
اکنون می توانید برای راه اندازی پیکسل تبلیغاتی TikTok در وردپرس از وب سایت خود دیدن کنید.
افزودن کد پیکسل TikTok در وردپرس
وقتی روی دکمه «+ افزودن عناصر وب» کلیک میکنید، از شما خواسته میشود افزونه Chrome «Pixel Helper» را نصب کنید. این افزونه به شما کمک میکند رویدادهای کلیکی را اضافه کنید، و همچنین آزمایش میکند تا مطمئن شود پیکسل تبلیغ TikTok شما به درستی کار میکند.
اکنون می توانید کد پیکسل را ببینید.
در صفحه بعد، باید به TikTok اطلاع دهید که آیا رویدادهایی را که در برنامه یا وب سایت شما اتفاق می افتد به اشتراک می گذارید یا خیر.
اکنون باید به وب سایت TikTok برگردید تا رویدادهایی را که می خواهید ردیابی کنید ایجاد کنید.
ایجاد و آزمایش رویدادهایی که می خواهید ردیابی کنید
در این مقاله، نحوه تنظیم صحیح پیکسل تبلیغاتی TikTok در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.
چرا از TikTok Ad Pixel در وردپرس استفاده کنیم؟
ساده ترین راه برای افزودن کد پیکسل تبلیغاتی TikTok به سایت وردپرس خود، WPCode است، قوی ترین افزونه قطعه کد موجود برای وردپرس. این به شما امکان می دهد به راحتی کدهای سفارشی را به هر قسمت از سایت خود اضافه کنید و از همه بهتر این است که رایگان است.
ابتدا باید افزونه رایگان WPCode را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
برای دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه افزودن هر دو نوع رویداد، به مستندات رسمی مرکز راهنمای کسب و کار TikTok در مورد نحوه ایجاد رویدادها مراجعه کنید.
پس از آن، باید «TikTok Pixel» را به عنوان روش اتصال خود انتخاب کنید و سپس روی دکمه «بعدی» کلیک کنید.
خودشه! پیکسل تبلیغاتی TikTok به سایت شما اضافه شده است.
شما به راحتی می توانید پیکسل تبلیغات TikTok را در وب سایت وردپرس یا فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید، بنابراین می توانید به راحتی فعالیت کاربر، فروش تبلیغات را کنترل کنید و کمپین های خود را بهینه کنید.
هنگامی که وب سایت خود را در TikTok تبلیغ می کنید، باید کدی را به سایت خود اضافه کنید تا اثربخشی کمپین تبلیغاتی خود را پیگیری کنید. وقتی تبلیغات TikTok و پستهای حمایتشده، ترافیک را به وبسایت شما هدایت میکنند، میتوانید ببینید چه محتوایی بیشترین تبدیل را به همراه دارد.
وقتی به وبسایت مدیر تبلیغات TikTok بازگشتید، از Event Builder برای تکمیل تنظیمات استفاده خواهید کرد. باید به صفحه “ایجاد رویدادها برای ردیابی اقدامات” نگاه کنید. دو نوع رویداد وجود دارد که می توانید آنها را ردیابی کنید.
شما رویدادهایی را که در وبسایتتان اتفاق میافتد ردیابی خواهید کرد، بنابراین باید روی دکمه «مدیریت» در زیر «رویدادهای وب» کلیک کنید.