
بروزرسانی: 28 خرداد 1404
نحوه اضافه کردن پرسش و پاسخ محصول در ووکامرس
تعدیل سوالات و افزودن پاسخ
اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک
منبع
از اینجا باید به گزینه "تایید سوال" بروید و به سادگی سوئیچ را روی "بله" تغییر دهید.
به همین ترتیب، اگر می خواهید پس از پاسخ به سؤال در سایت خود، ایمیلی دریافت کنید، می توانید گزینه «اعلان در ایمیل HTML» را در قسمت «اعلان پاسخ جدید» انتخاب کنید.

با کلیک بر روی آن، بخش "پرسش و پاسخ" نمایش داده می شود که در آن مشتریان می توانند سوالات خود را ارسال کنند.
از اینجا، مشتریان شما می توانند سوالات خود را ارسال کنند.
در مرحله بعد، باید به گزینه «نمایش در برگه های محصول» بروید.
همچنین اگر نمی خواهید سؤال در صفحه محصول نمایش داده شود، می توانید تیک گزینه «تأیید» را بردارید.

در طی یک دوره زمانی، صفحه محصول شما بخش سوالات متداول خود را دارد که به افزایش فروش و کاهش نرخ سبد خرید کمک می کند.
اکنون برای پاسخ به سوالات مشتریان، باید به آدرس زیر مراجعه کنید محصولات » همه محصولات صفحه از داشبورد مدیریت وردپرس.
هنگامی که یک کاربر سوالی را ارسال می کند، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد.

مدیریت پرسش و پاسخ محصول
امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه افزودن پرسش و پاسخ محصول در ووکامرس کمک کرده باشد. همچنین می توانید انتخاب های برتر ما را برای بهترین افزونه های WooCommerce برای رشد فروشگاه خود و راهنمای مبتدیان ما در مورد نحوه اضافه کردن اعلان فشار وب برای افزایش فروش را بررسی کنید.
پس از انجام این کار، سوالات موجود در صفحات محصول قبل از نمایش در فروشگاه WooCommerce شما باید توسط یک مدیر تایید شود.

پس از فعال سازی، به YITH » فعال سازی مجوز صفحه و کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب کاربری خود در وب سایت افزونه پیدا کنید.

اکنون می توانید به صفحه محصول مراجعه کنید تا بخش پرسش و پاسخ را در عمل مشاهده کنید.

اگر سوالات بی پاسخ بیشتری دارید، این روند را تکرار کنید.
همچنین می توانید موس خود را روی یک سؤال بردارید و روی «تأیید» کلیک کنید تا آن را زنده کنید.
در مرحله بعد، باید به بخش «اطلاعات محصول» بروید و روی برگه «پرسش و پاسخ» از ستون سمت چپ کلیک کنید.
در مرحله بعد، باید از منوی کشویی در کنار گزینه «Layout» یک طرح بندی برای بخش پرسش و پاسخ محصول خود انتخاب کنید.
افزودن بخش پرسش و پاسخ به مشتریان این امکان را می دهد که قبل از خرید محصول، سؤالات خود را در مورد آن بپرسند و سؤالات و پاسخ های سایر مشتریان را ببینند. این به بازیابی فروش سبد خرید رها شده و بهبود تعامل مشتری در فروشگاه شما و کاهش درخواست های پشتیبانی کمک می کند.
در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی سوالات و پاسخ های محصول را در ووکامرس اضافه کنید.

چرا باید پرسش و پاسخ محصول را در ووکامرس اضافه کنید؟
از اینجا، به سادگی روی دکمه «ویرایش» در زیر یک محصول کلیک کنید تا صفحه «ویرایش محصول» آن باز شود.

کاربر شما همچنین می تواند پس از پاسخ به سؤال ارسال شده توسط کاربر، اعلان دریافت کند.
اگر می خواهید از یک افزونه رایگان برای افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول به فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید، این روش برای شما مناسب است.
در مرحله بعد، می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید پس از ارسال سؤال در وب سایت خود، اعلان ایمیلی دریافت کنید.
ابتدا باید افزونه YITH WooCommerce Questions and Answers را نصب و فعال کنید. برای دستورالعمل های بیشتر، لطفا راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
این به این معنی است که شما باید تعداد پیش فرضی از سوالات را که در بخش پرسش و پاسخ شما نشان داده می شود، انتخاب کنید.
پس از اتمام، فراموش نکنید که روی دکمه ارسال در پایین کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.
نکته: برای اطمینان از تحویل ایمیل، باید از یک سرور SMTP استفاده کنید. راهنمای ما در مورد نحوه رفع مشکل ارسال نشدن ایمیل توسط WooCommerce را ببینید.
افزودن این دکمه به مشتریان امکان می دهد تا سؤالات قدیمی تر را بارگذاری کنند و در صورت دریافت تعداد زیادی سؤال، زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد.

برای فعال کردن این، باید سوئیچ کنار گزینه «اعلان کاربر» را روی «بله» تغییر دهید.

ابتدا باید افزونه Product Questions & Answers for WooCommerce را نصب و فعال کنید. برای دستورالعمل های بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
تمام سوالات دیگر از دید پنهان خواهند شد. کاربران پس از کلیک بر روی دکمه "بارگیری بیشتر" می توانند به این سوالات دسترسی پیدا کنند.
برای این روش از افزونه YITH WooCommerce Questions and Answers استفاده خواهیم کرد.
آیا به دنبال افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول در ووکامرس هستید؟
ممکن است متوجه بخش پرسش و پاسخ محصول در وب سایت های تجارت الکترونیک محبوب مانند آمازون، هدف، بهترین خرید و موارد دیگر شده باشید.

پس از پاسخ دادن به سؤالات محصول، به بالای صفحه بروید و روی دکمه «به روزرسانی» کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.
اکنون، باید به تب «تنظیمات پیشرفته» بروید.
از طرفی می توانید سوالات خود را به صورت منوی آکاردئونی نیز نمایش دهید. این بدان معناست که کاربران برای مشاهده پاسخ باید روی یک سوال کلیک کنند.
افزودن بخش پرسش و پاسخ به فروشگاه آنلاین خود همچنین به شما امکان می دهد محتوای تولید شده توسط کاربر را مدیریت کنید که رتبه بندی جستجوی محصول WooCommerce شما را بهبود می بخشد.
همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی سؤالات و پاسخ های محصول را به WooCommerce اضافه کنید.
- افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک افزونه ممتاز
- افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک افزونه رایگان
1. افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک پلاگین ممتاز
پس از آن می توانید تنظیمات دیگر را بررسی کنید. گزینه های پیش فرض برای اکثر وب سایت ها کار می کنند، اما در صورت نیاز می توانید آنها را تغییر دهید.
پس از آن، فراموش نکنید که روی دکمه "ذخیره گزینه ها" کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.
این یک افزونه ممتاز است و دارای ویژگی های بیشتری است تا به راحتی بخش پرسش و پاسخ جذاب را با تجربه کاربری بهتر اضافه کنید.
اگر می خواهید سؤالی را به دلیل نامناسب یا نامرتبط با محصولتان حذف کنید، می توانید با کلیک کردن روی نماد حذف در گوشه سمت راست هر سؤال، این کار را نیز حذف کنید.
بعد، باید اندازه صفحه را انتخاب کنید.
سپس شما یا مشتریانتان می توانید به آن سؤال پاسخ دهید و برای سایر مشتریان جدید که ممکن است سؤال مشابهی در ذهن داشته باشند قابل مشاهده است.
اکنون، شما باید به سادگی پاسخ پرسش مشتری را در قسمت «پاسخ» تایپ کنید.
در نهایت فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه "ذخیره گزینه ها" کلیک کنید.
اگر می خواهید بخش پرسش و پاسخ را در پاراگراف ها نمایش دهید، می توانید گزینه «عادی» را انتخاب کنید.

پس از پیکربندی افزونه، به سادگی از هر صفحه محصول در فروشگاه خود دیدن کنید. متوجه خواهید شد که یک برگه پرسش و پاسخ جدید در آنجا اضافه شده است.

بخش پرسش و پاسخ محصول در فروشگاه نمایشی ما به این صورت است.

2. افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک افزونه رایگان
از اینجا، اگر می خواهید دکمه «بارگذاری بیشتر» را به بخش پرسش و پاسخ محصول خود اضافه کنید، به سادگی گزینه «بارگیری بیشتر» را علامت بزنید.
در اینجا تمام سوالات ارسالی در صفحه آن محصول خاص نمایش داده می شود.

همچنین می توانید متن مورد استفاده برای دکمه «بارگذاری بیشتر» را به هر چیزی که دوست دارید تغییر دهید. برای مثال، می توانید آن را «بارگیری سؤالات بیشتر» بنامید.

از اینجا، اگر می خواهید به کاربران اجازه دهید به سؤالات محصول رأی دهند، به سادگی سوئیچ «سوال رأی» را روی «بله» تغییر دهید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا بخش پرسش و پاسخ در صفحات محصول شما ظاهر شود.

برای افزودن پاسخ به یک سؤال، می توانید به سادگی روی پیوند «ویرایش» در زیر آن سؤال کلیک کنید. در صفحه ویرایش، به بخش «پاسخ شما» بروید تا به سؤال پاسخ دهید.

می توانید ورودی ها را در اینجا بر اساس «محتوا تأیید نشده» یا «سوالات بدون پاسخ» مرتب کنید.
برای سوالات جدید ارسال شده توسط کاربران یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد. شما همچنین می توانید آنها را با مراجعه به پرسش و پاسخ » همه بحث صفحه

فراموش نکنید که پس از وارد کردن کلید لایسنس خود، روی دکمه Activate کلیک کنید.
در اینجا، باید سوئیچ را روی «بله» تغییر دهید تا افزونه به طور خودکار بخش «پرسش و پاسخ» را به صفحات محصول اضافه کند.

پس از فعال سازی، روی پرسش و پاسخ محصول منو از نوار کناری مدیریت وردپرس که شما را به صفحه "تنظیمات پرسش و پاسخ محصول" هدایت می کند.
بعد، شما باید به YITH » پرسش و پاسخ صفحه برای پیکربندی تنظیمات افزونه.

افزودن بخش پرسش ها و پاسخ های محصول به مشتریان امکان می دهد در همان صفحه محصول سؤالات خود را درباره محصول بپرسند.
به سادگی گزینه "اعلان در ایمیل HTML" را از منوی کشویی کنار قسمت "اعلان سوال جدید" انتخاب کنید.