اکنون می توانید حساب های مشتری عمده فروشی بیشتری را به سادگی با تکرار فرآیند توضیح داده شده در بالا ایجاد کنید.
نحوه اضافه کردن قیمت عمده فروشی در ووکامرس
اکنون می توانید آدرس ایمیل و کلید مجوز خود را وارد کنید.
فراموش نکنید که روی دکمه “انتشار” یا “به روز رسانی” کلیک کنید تا تغییرات خود را در محصول ذخیره کنید.
این تنها چیزی است که برای اضافه کردن قیمت عمده فروشی نیاز دارید، بنابراین ممکن است بخواهید محصول را به روز کنید یا منتشر کنید.
اکنون می توانید به نقش یک نام، یک کلید بدهید و یک توضیح اختیاری تایپ کنید.
از آنجایی که می خواهیم یک تخفیف جهانی ایجاد کنیم، ادامه دهید و روی پیوند “تخفیف” کلیک کنید.

سوئیت عمدهفروشی تخفیف جهانی را برای همه محصولاتی اعمال میکند که قیمت عمدهفروشی خاصی ندارند. این به شما امکان می دهد مزایایی را در سراسر فروشگاه به عمده فروشان ارائه دهید.
پس از آن، به بخش “حداقل مقدار سفارش عمده فروشی” بروید. در اینجا، حداقل تعداد اقلامی را که مشتری باید بخرد تا قفل تخفیف قیمت عمده فروشی را تایپ کنید.

یک گزینه تنظیم قیمت عمده فروشی برای یک یا چند محصول WooCommerce است. به سادگی یک محصول جدید ایجاد کنید یا یک محصول موجود را برای ویرایش باز کنید.
قیمتگذاری عمده میتواند فروشگاه آنلاین شما را برای خردهفروشانی که نیاز به سفارشهای بزرگ دارند جذابتر کند که میتواند میانگین ارزش سفارش را تا حد زیادی افزایش دهد. به طور پیش فرض، WooCommerce فقط به شما اجازه می دهد تا قیمت معمولی را برای یک محصول تعیین کنید.
با این حال، برای بهبود تجربه مشتری، ممکن است بخواهید نقش های عمده فروشی مختلف با تخفیف های مختلف یا حتی امتیازات کاملاً متفاوت ایجاد کنید.
بهطور پیشفرض، Wholesale Suite یک رول جدید به نام «مشتری عمدهفروش» ایجاد میکند. اگر می خواهید به همه مشتریان عمده فروشی خود تخفیف یکسانی ارائه دهید، می توانید به سادگی از این نقش پیش فرض استفاده کنید.
همچنین می توانید از قیمت عمده فروشی برای ارائه تخفیف به مشاغل dropshipping استفاده کنید. با شراکت با یک تجارت موفق dropshipping، می توانید منبع درآمد دیگری را بدون نیاز به معامله مستقیم با مصرف کنندگان راه اندازی کنید. این به معنای فروش بیشتر بدون تلاش اضافی است.
به طور پیش فرض، مشتریان با نقش عمده فروشی می توانند کمتر از حداقل تعداد محصولات خریداری کنند. اگر این کار را انجام دهند، واجد شرایط تخفیف عمده فروشی نیستند.
با این حال، چیزهای اضافی وجود دارد که می توانید برای قیمت عمده فروشی یک محصول تغییر دهید.
پس از انجام این کار، فقط روی دکمه “ویرایش نقش عمده فروشی” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

برای این راهنما، ما از مجموعه WooCommerce Wholesale استفاده خواهیم کرد. این مجموعه ای از سه افزونه است که به شما امکان می دهد محصولات عمده فروشی را در فروشگاه WooCommerce خود بفروشید و مشتریان عمده فروشی خود را مدیریت کنید.
برای ایجاد یک حساب “مشتری عمده فروشی”، به کاربران » افزودن جدید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک
این تنظیمات جدید را اضافه می کند که در آن مقدار شروع و پایان را تنظیم می کنید، به علاوه تخفیفی که می خواهید ارائه دهید.
در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی قیمت گذاری عمده فروشی WooCommerce را برای مشتریانی که می خواهند سفارشات انبوه انجام دهند تنظیم کنید.

چرا قیمت گذاری عمده فروشی WooCommerce را در وردپرس تنظیم کنید؟
برای مثال، ممکن است به عمدهفروشی که بیشترین سفارش را میدهد، تخفیف بیشتری بدهید. به این ترتیب می توانید مشتریان ارزشمند خود را به فروشگاه آنلاین خود بازگردانید.
پس از اتمام کار، روی دکمه «افزودن نقشه برداری» کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.
در بسیاری از مواقع، شما می خواهید قیمت عمده فروشی متفاوتی را به هر محصول اضافه کنید. با این حال، افزونه Wholesale Prices WooCommerce همچنین به شما این امکان را می دهد که یک درصد تخفیف جهانی برای همه محصولات تعیین کنید.
سپس، منوی کشویی «نقش عمده فروشی» را باز کنید و نقشی را که میخواهید از این تخفیف جهانی استفاده کنید، انتخاب کنید.
این بدان معناست که مشتریان عمده فروشی شما باید به صورت دستی در مورد قیمت ها و تخفیف ها مذاکره کنند تا سفارشات خود را ثبت کنند. این کار زمان و تلاش زیادی را می طلبد و اغلب باعث تاخیرهایی می شود که می تواند بر تجربه مشتری تأثیر بگذارد.
پس از آن، فقط یک عدد را در قسمت “درصد تخفیف” تایپ کنید.

مشتریانی که سفارش های بزرگ می دهند می توانند تأثیر زیادی بر سود شما داشته باشند و به شما کمک کنند تا یک فروشگاه موفق ووکامرس را توسعه دهید، بنابراین منطقی است که قیمت عمده فروشی را ارائه دهید.
برای اجرای دقیق حداقل مقدار سفارش برای این محصول خاص، به بخش “مرحله مقدار سفارش عمده فروشی” بروید و سپس “1” را در فیلد تایپ کنید.

با ارائه تخفیف در سفارش های عمده، می توانید جذابیت فروشگاه خود را برای شرکت ها یا سازمان هایی که نیاز به خرید عمده دارند، بیشتر کنید.
برای ایجاد نقش های بیشتر، به ادامه مطلب بروید عمده فروشی » نقش صفحه

تنظیم قیمت گذاری عمده بر اساس مقدار
اکنون، هر کسی که نقش «مشتری عمدهفروش» را داشته باشد، نمیتواند تسویهحساب کند، مگر اینکه حداقل مقدار را برآورده کند.
ایجاد نقش های جدید مشتری عمده فروشی
برای ایجاد تخفیف های سطحی، کادر زیر را علامت بزنید: «تخفیف قیمت عمده فروشی بیشتر بر اساس مقدار خریداری شده فعال شود؟»

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه رایگان Wholesale Prices و افزونه Premium Wholesale Suite را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
اگر «درصد» را انتخاب کنید، میتوانید مبلغی را در قسمت «تخفیف (%)» تایپ کنید. سپس سوئیت عمده فروشی قیمت را تعیین می کند و ارزش آن را به دلار آمریکا نشان می دهد.

ممکن است بخواهید مشتریان عمده فروشی را مانند سایر کاربران از خرید کمتر از حداقل محدود کنید. این می تواند تجربه مشتری را با اطمینان از اینکه عمده فروشان همیشه از تخفیف عمده فروشی ویژه خود برخوردار می شوند، بهبود بخشد.
پس از افزودن این اطلاعات، روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

برای بهبود تجربه مشتری، ایده خوبی است که مدتی را صرف بررسی این تب های مختلف کنید.
پس از فعال سازی، به عمده فروشی » مجوز.

برای ایجاد تخفیف جهانی برای مشتریان عمده فروشی به WooCommerce » تنظیمات. سپس روی تب “قیمت های عمده فروشی” کلیک کنید.

سپس به بخش «اطلاعات محصول» بروید. اگر قبلاً این کار را نکردهاید، میتوانید «قیمت معمولی» را تعیین کنید که به همه کسانی که از وبسایت وردپرس شما بازدید میکنند ارائه میشود. همچنین می توانید قیمت فروش را تعیین کنید.
پس از وارد کردن این اطلاعات، روی «قاعده تخفیف مقدار افزودن» کلیک کنید.

همچنین می توانید قیمت های عمده فروشی متفاوتی را برای نقش های مختلف کاربران ایجاد کنید.
بهطور پیشفرض، هرکسی که نقش «مشتری عمدهفروش» دارد، هنگام ورود به حساب خود، قیمتهای تخفیفخورده را مشاهده میکند.
هنگامی که از اطلاعاتی که وارد کرده اید راضی هستید، روی “افزودن نقش عمده فروشی جدید” کلیک کنید.

اجرای حداقل سفارش برای مشتریان عمده فروشی
توجه داشته باشید: آیا می خواهید امتیازات متفاوتی را به مشتریان عمده فروشی مختلف ارائه دهید؟ در پایان این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نقش های عمده فروشی بیشتری را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.
در اینجا، به سادگی منوی کرکره ای «نقش» را باز کرده و نقش عمده فروشی که ایجاد کرده اید را انتخاب کنید.

در این صورت، شما می خواهید مشتری را از ثبت سفارش های کوچکتر و استفاده از استثناء حمل و نقل جلوگیری کنید.
همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه اضافه کردن آسان قیمت عمده فروشی در WooCommerce بیندازیم تا مشتریان بتوانند سریع سفارشات بزرگ را ثبت کنند.
نحوه راه اندازی افزونه WooCommerce Wholesale Suite
در این صفحه، کادر زیر را علامت بزنید: «اگر شرایط عمده فروشی برآورده نشد، از خرید جلوگیری کنید».
اگر منابع و کارکنان کافی برای مدیریت سفارشات واقعا بزرگ دارید، ممکن است بخواهید قیمت عمده فروشی را برای فروشگاه آنلاین خود تنظیم کنید.
اکنون، هر عمدهفروشی که وارد حساب کاربری خود شده باشد، قیمت تخفیف خورده را در کنار قیمت معمولی محصول مشاهده خواهد کرد.

اکنون می توانید با باز کردن نمایه کاربری آن شخص در داشبورد وردپرس، این نقش را به هر مشتری اختصاص دهید.
بهطور پیشفرض، Wholesale Suite پس از فعالسازی، نقش جدیدی به نام «مشتری عمدهفروش» ایجاد میکند. این نقش به شما این امکان را می دهد که به همه مشتریان عمده فروشی خود به طور یکجا تخفیف ارائه دهید، بدون اینکه بر سایر مشتریان تأثیر بگذارد.
اگر به جای آن «ثابت» را از منوی کشویی انتخاب کنید، میتوانید به سادگی مبلغ را در قسمت «قیمت عمدهفروشی» تایپ کنید.
با این حال، فقط توجه داشته باشید که حداقل مقدار سفارش وجود ندارد. این یک راه عالی برای تشویق عمدهفروشان به امتحان محصولات جدید با سفارشهای کوچک است، اما باید به تأثیری که این کار روی سود شما خواهد داشت نیز فکر کنید.
شما می توانید مشتریان عمده فروشی را به خرید واحدهای بیشتر با ارائه تخفیف های سطحی تشویق کنید. به عنوان مثال، اگر مشتری حداقل 50 واحد بخرد، ممکن است 25 درصد تخفیف و در صورت خرید بیش از 100 واحد، 50 درصد تخفیف ارائه دهید.
با وارد شدن به حساب Suite Wholesale خود، کلید مجوز را پیدا خواهید کرد. این اطلاعات در ایمیل تایید خرید شما نیز موجود است.
همچنین اگر برای مشتری استثنا قائل شده اید، زیرا آنها به صورت عمده خرید می کنند، می تواند مفید باشد. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل هزینه های پست بالا، ارسال رایگان ارائه نکنید. با این حال، ممکن است در صورت خرید عمده، مایل به پرداخت هزینه های اضافی باشید.
شما می توانید به سادگی با پیروی از فرآیند توضیح داده شده در بالا، سطوح بیشتری را به قیمت گذاری خود اضافه کنید.
پس از آن، به پایین صفحه بروید و روی دکمه «افزودن کاربر جدید» کلیک کنید.
در این تب می توانید تنظیمات پیش فرض را برای مشتریان عمده خود انجام دهید. به عنوان مثال، ممکن است یک تخفیف برای حمل و نقل ارائه دهید یا به مشتریان عمده فروشی انتخابی از درگاه های پرداخت WooCommerce بیشتری بدهید.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا قیمت عمده فروشی WooCommerce را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی برای مشاغل کوچک و نحوه ایجاد یک پنجره بازشو WooCommerce برای افزایش فروش را ببینید.
آیا می خواهید قیمت عمده فروشی را در ووکامرس برای خرید عمده و خریداران عمده اضافه کنید؟
به طور پیشفرض، WooCommerce به شما اجازه نمیدهد قیمتهای متفاوتی را بر اساس مقدار یا نقش کاربری مشتری ارائه دهید.
هنگامی که تعدادی حساب عمده فروشی ایجاد کردید، گام بعدی ارائه یک تخفیف انحصاری به آنها است.
سپس، فقط منوی کرکره ای “نقش” را باز کرده و “مشتری عمده فروشی” را انتخاب کنید.

پس از آن، به بخش “قیمت های عمده فروشی” بروید و منوی کشویی “نوع تخفیف” را باز کنید. اکنون می توانید انتخاب کنید که به مشتریان عمده فروشی یک تخفیف ثابت یا یک درصد تخفیف ارائه دهید.
به سادگی هر محصولی را باز کنید و به بخش “قیمت های عمده فروشی” بروید. اکنون تنظیمات مختلفی را برای هر یک از نقش های کاربر مشاهده خواهید کرد.

تنظیم تخفیف های جهانی برای مشتریان عمده فروشی
پس از آن، به عمده فروشی » نقش ها در داشبورد وردپرس اکنون میتوانید روی نقش «مشتری عمدهفروش» بروید و وقتی پیوند «ویرایش» ظاهر شد، روی آن کلیک کنید.

در اینجا تمام اطلاعاتی که می خواهید استفاده کنید مانند نام کاربری و آدرس ایمیل را وارد کنید. مطمئن شوید که آدرس ایمیل تجاری مشتری خود را وارد کنید تا اعلان شود که حساب آنها برای آنها ایجاد شده است.
اگر برای مشتریان عمدهفروش تخفیفهای خودکار ارائه نکنید، آن مشتریان در نهایت به جای دیگری نگاه خواهند کرد.