مجموعه های Shopify در مقابل برچسب ها: آنچه باید بدانید


اکثر کاربران Shopify در مورد آن گیج می شوند مجموعه های Shopify در مقابل برچسب ها در ابتدای سفرشان وقتی شروع به کار در یک CMS جدید می کنید، اشتباه کردن اصطلاحات مختلف اشکالی ندارد. اگر ایده خود را قبل از شروع سفر پاک کنید، می توانید از ویژگی های منحصر به فرد مختلف یک CMS مانند Shopify استفاده کنید.

اگر تازه وارد Shopify هستید، ممکن است مفهوم مجموعه ها و برچسب ها برای شما گیج کننده به نظر برسد. داشتن یک ایده روشن در مورد اصطلاحات منحصر به فرد یک CMS که در آن قصد دارید تجارت آنلاین خود را راه اندازی کنید بسیار مهم است. اگر آن را نادیده بگیرید، از استفاده از ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد پلتفرم محروم خواهید شد. بنابراین، بهتر است ویژگی های منحصر به فرد پلتفرم Shopify را یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید.

بنابراین، من قصد دارم در این مقاله تفاوت بین مجموعه ها و برچسب ها در Shopify را توضیح دهم.

بیایید مجموعه های Shopify در مقابل برچسب ها را بررسی کنیم

مجموعه های Shopify چیست؟

در Shopify، مجموعه ها به گروهی از محصولات اطلاق می شود که بر اساس ویژگی های منحصر به فردشان دسته بندی می شوند. به طور خلاصه، این مجموعه به عنوان یک دسته در Shopify کار می کند. مشتریان می توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را هنگامی که بر اساس دسته بندی جستجو می کنند و نه بر اساس اقلام فردی پیدا کنند. از ویژگی های یک محصول مانند قیمت، رنگ، اندازه، تم و اقلام فصلی می توان برای دسته بندی محصولات و نمایش آنها در مجموعه ای خاص استفاده کرد.

انواع مجموعه های Shopify

وقتی مجموعه ای را به فروشگاه خود اضافه می کنید، دو گزینه خواهید داشت. می توانید به جمع آوری دستی یا جمع آوری خودکار بروید. همچنین می توانید هر دو نوع مجموعه را در فروشگاه خود داشته باشید. بیایید به عمق این دو نوع مجموعه برویم.

1. مجموعه دستی

یک مجموعه دستی زمانی بسیار مفید است که می خواهید مجموعه خاصی را ایجاد کنید که نمی توانید با اتوماسیون بسازید. در اینجا، باید محصولاتی را به صورت دستی اضافه یا حذف کنید که به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارند. اگر ترجیح می دهید فهرستی از محصولات خود تهیه کنید، می توانید از مجموعه دستی استفاده کنید.

در حالی که برخی از افراد مجموعه دستی را دوست دارند زیرا کنترل بیشتری دارد، برخی آن را دوست ندارند زیرا برای ایجاد و به روز رسانی مجموعه های خود باید کار بیشتری انجام دهید. اگر می خواهید محصول شما بدون تلاش شما به طور خودکار اضافه و به روز شود، باید مجموعه خودکار را امتحان کنید.

2. جمع آوری خودکار

یک مجموعه خودکار به شما کمک می کند مجموعه خود را با کمترین تلاش و بدون زمان ایجاد و به روز کنید. محصولات شما به صورت خودکار بر اساس شرایط تک یا چندگانه اضافه خواهند شد. ممکن است برای بسیاری از کاربران پیچیده به نظر برسد زیرا باید شرایط را با استفاده از ویژگی های مختلف تنظیم کنید.

شرایط مجموعه های خودکار Shopify

در Shopify می توانید از 60 شرط برای یک مجموعه استفاده کنید. اگر قبلاً 60 شرط را در یک مجموعه پیاده‌سازی کرده‌اید، باید شرایط موجود را برای شرایط جدید ویرایش کنید زیرا نمی‌توانید شرط دیگری به این مجموعه اضافه کنید. این شرایط بر اساس جزئیات مختلف یک محصول مانند عنوان محصول، نوع، برچسب ها، قیمت و موجودی کالا ایجاد می شود.

در اینجا می بینید که تگ یکی از عناصری است که برای ایجاد شرایط برای مجموعه های خودکار استفاده می شود. اکنون، این ممکن است درک را برای شما آسان تر کند مجموعه های Shopify در مقابل برچسب ها.

همچنین می توانید بخوانید: نحوه ایجاد لغزنده مجموعه Shopify با Slider Revolution

برچسب های Shopify چیست؟

در Shopify می توانید استفاده کنید برچسب ها دسته بندی محصولات و قرار دادن آنها در مجموعه های خاص. این تگ ها منحصر به فرد هستند و می توانید از یک یا چند تگ برای یک محصول استفاده کنید. تگ ها برای اهداف مختلفی در Shopify استفاده می شوند و یکی از آنها گروه بندی و بررسی محصولات است.

علاوه بر این، می توانید از آنها برای مرتب سازی و فیلتر کردن استفاده کنید. برچسب ها برای جمع آوری خودکار بسیار مفید هستند. می‌توانید از برچسب‌هایی مانند «مردان»، «زمستان»، «پرطرفدار»، «تازه وارد» و بسیاری دیگر استفاده کنید.

ممکن است بدانید که جستجوی Shopify بر اساس برچسب ها کار می کند. اگرچه مشتریان نمی توانند برچسب ها را ببینند، طبقه بندی و ترتیب اقلام برای نتیجه جستجو، جستجوی Shopify به برچسب ها بستگی دارد. بنابراین، اگر هنگام استفاده از برچسب ها در فروشگاه Shopify خود، این موضوع را در ذهن خود نگه دارید، ممکن است تجربه کاربری بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش دهید.

نتیجه

به عنوان یک تاجر Shopify، ممکن است در این مورد سردرگمی داشته باشید مجموعه های Shopify در مقابل برچسب ها. اگر ایده خود را در مورد آن پاک نکنید، فرصت لذت بردن از ویژگی های منحصر به فرد Shopify را از دست خواهید داد. پس از خواندن مقاله، باید مفهوم روشنی از این دو اصطلاحات پلتفرم Shopify داشته باشید.





منبع