تاکتیک‌های CRO Shopify برای تجارت الکترونیک – 10 نکته قدرتمند


CRO Shopify یا بهینه سازی نرخ تبدیل Shopify یک تکنیک بسیار مهم است که می تواند تبدیل تجارت الکترونیک شما را بالا ببرد. اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک Shopify دارید اما تبدیل مورد نظر را از بازدیدکننده خود ندارید، قطعا باید CRO را امتحان کنید. آیا دانش مناسبی در مورد CRO ندارید؟ نگران نباشید، من یک دستورالعمل کامل در مورد Shopify CRO به شما می دهم.

تاکتیک های CRO Shopify برای تجارت الکترونیک

اینفوگرافیک CRO Shopify Tactics برای تجارت الکترونیک

1. داده ها را تجزیه و تحلیل کنید تا از ظرفیت برند خود مطلع شوید

وقتی مدتی است که فروشگاه تجارت الکترونیک خود را اجرا می کنید، می توانید داده ها را از داشبورد ساخت Shopify یا Google Analytics دریافت کنید. این داده ها بینش های ارزشمندی را ارائه می دهند که به شما کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف برند خود را درک کنید. اگر از ظرفیت برند خود آگاه باشید، به شما کمک می کند تا استراتژی های جدیدی ایجاد کنید یا استراتژی های فعلی را برای رسیدن به هدف خود تنظیم کنید.

2. محصولات شما را برجسته می کند

مهمترین چیز در مورد فروشگاه تجارت الکترونیک شما، محصولات شماست. مطمئن شوید که محصولات را به درستی برجسته کرده اید. مواردی وجود دارد که ممکن است برای برجسته کردن محصولات خود در نظر بگیرید.

  • تصاویر واضح و با کیفیت محصول را اضافه کنید
  • چند تصویر اضافه کنید
  • تصاویر را از زوایای مختلف اضافه کنید
  • توضیحات کامل محصول را بنویسید
  • از کلمات کلیدی مناسب برای سئو استفاده کنید

3. محصولات و مجموعه ها را سازماندهی کنید

در Shopify می توانید محصولات خود را به کاربر پسندترین روش ها سازماندهی کنید. در اینجا، می توانید محصولات فردی و همچنین گروهی از محصولات را بهینه کنید. شما می توانید محصولات مشابه را بر اساس معیارهای مختلف گروه بندی کنید که در Shopify به آن “مجموعه” می گویند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع کسب کنید، می توانید نحوه سازماندهی محصولات در Shopify را بخوانید. نکاتی را برای سازماندهی محصولات خود به بهترین شکل در فروشگاه تجارت الکترونیک Shopify خواهید آموخت. محصولات و مجموعه های سازماندهی شده به نتیجه موفقیت آمیز CRO Shopify کمک می کند.

4. محتوای بهینه ایجاد کنید

محتوایی که در فروشگاه خود قرار می دهید می تواند یک راه عالی برای افزایش تبدیل باشد. شما باید انواع محتوا مانند متن، تصویر، صدا و فیلم را در نظر بگیرید. اگر تعداد بازدیدکنندگان خوبی دارید و محصولاتی در سایت خود دارید، می‌تواند محتوایی باشد که مشتریان بدون خرید آن را ترک می‌کنند. از طرف دیگر، داشتن محتوای قابل دسترسی در فروشگاه تجارت الکترونیک شما می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کرده و آنها را به مشتری تبدیل کند.

5. بازخورد مشتریان را اضافه کنید

امروزه مردم تمایل به خرید محصولاتی از فروشگاهی دارند که بازخورد خوبی از مشتریان داشته باشد. مردم به تبلیغات شفاهی و نظرات مشتریان بیشتر از تبلیغات اعتماد دارند. بنابراین، اگر فروشگاه شما هنوز بازخورد مشتری ندارد، برای ایجاد اعتماد مشتری، بازخورد مشتری را اضافه کنید. زمانی که یک وب سایت برای مشتریان معتبرتر می شود،

6. قدردانی و ترویج محتوای UGC

UGC به محتوای ایجاد شده توسط مشتریان اشاره دارد. UGC برای یک برند عالی است زیرا سطح دیگری از وفاداری به برند و رضایت مشتری را نشان می دهد. هنگامی که مشتریان شما در مورد برند شما صحبت می کنند و محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، اثبات اجتماعی و اعتبار را افزایش می دهد. بنابراین، UGC را به عنوان یک تکنیک قدرتمند برای اجرای CRO Shopify در نظر بگیرید.

همچنین می‌توانید بخوانید: چگونه از Home Depot به Shopify رها کنیم

7. بهبود تجربه کاربری

تجربه کاربری نقشی حیاتی در تبدیل دارد. اگر سایت شما نتواند تجربه کاربری خوبی ارائه دهد، هرگز به تبدیل مورد نظر نخواهید رسید. تجربه کاربری بد منجر به نرخ پرش بالا می شود و برای CRO Shopify بد است. علاوه بر این، شما باید سفر مشتری را آسان کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از اسلایدرها، بنرها، پنجره‌های بازشو، نوارهای اعلانات چسبنده و غیره کاربران را جذب کنید.

8. فرآیند پرداخت سریعتر و آسان تر را انجام دهید

یک فرآیند پرداخت طولانی و پیچیده کاربر پسند نیست که تعداد چرخ دستی های رها شده را افزایش دهد. هنگامی که از یک فرآیند پرداخت آسان و حداقل مرحله ای اطمینان حاصل می کنید، مشتریان می توانند این فرآیند را تکمیل کرده و از فروشگاه شما خرید کنند.

9. یک تسهیلات چت فوری اضافه کنید

مشتریان وقتی فروشگاه شما را مرور می کنند و می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند، سوالات زیادی دارند. مشکل این است که بسیاری از فروشگاه‌های تجارت الکترونیک سیستم چت فوری ندارند که ارتباط مشتریان با برند را سخت‌تر می‌کند. به عنوان یک مالک فروشگاه، باید تلاش مشتری را برای پاسخگویی به سؤالات خود برای پذیرش CRO Shopify به حداقل برسانید. در حال حاضر، چت ربات های بسیار جذابی برای رفع نیازهای شما وجود دارد. شما می توانید هر کسی را بر اساس بودجه و سایر ترجیحات خود انتخاب کنید.

10. ناوبری را آسان تر کنید

وقتی در مورد فروشگاه‌های تجارت الکترونیک صحبت می‌کنیم، دسته‌ها و زیرمجموعه‌های محصولات زیادی وجود دارد که ممکن است برای کاربر پیدا کردن کالای مورد نظر دشوار به نظر برسد. اگر ناوبری را آسان‌تر کنید، تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و تبدیل را افزایش می‌دهد. اگر می خواهید بازدیدکنندگان خود را به مشتری تبدیل کنید، بهتر است از ساختارهای پیچیده سایت خودداری کنید.

نتیجه

حالا شما تاکتیک های آن را می دانید CRO Shopify که می تواند به شما کمک کند نرخ تبدیل در فروشگاه تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید. تاکتیک ها را در فروشگاه تجارت الکترونیک خود اعمال کنید و جادوی آن را ببینید. این به طور چشمگیری نرخ تبدیل را افزایش می دهد و درآمد شما را افزایش می دهد.





منبع