بیشتر بخوانید:
استفاده از تصویر بهینه شده برای هر سایتی خوب است. اگر اندازه تصویر شما کمتر باشد، سرعت بارگذاری بهینه را می گیرد که برای تجربه کاربر و SEO خوب است. اندازه مناسب و بهینه سازی تصاویر بنر می تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد و ظاهر و احساس کلی فروشگاه آنلاین را بهبود بخشد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که اندازه نمایش دقیق ممکن است بسته به موضوع و دستگاه مورد استفاده برای مشاهده فروشگاه متفاوت باشد. بنابراین توصیه می شود به طور مرتب اندازه بنر را بررسی و در صورت نیاز تنظیم کنید.
اگر به دنبال یافتن اندازه بنر تصویر Shopify هستید، این مقاله برای شما مناسب است. در این مقاله، انواع اندازه های پیشنهادی Shopify Image Banner Size و نحوه بهینه سازی آن تصاویر را مورد بحث قرار خواهیم داد. پس از رعایت این دستورالعمل، می توانید به راحتی از تصاویر حرفه ای استفاده کنید که از همه دستگاه ها پشتیبانی می کنند.
چرا باید روی اندازه بنر تصویر Shopify تمرکز کنیم؟

گزیده محصول Shopify را در همه صفحات و فقط صفحات مجموعه اضافه کنید
وقتی صحبت از بنر می شود، تصاویر بسیار مهم هستند. همیشه برای هر سایتی ارزش ایجاد می کند. اهمیت اندازه بنر تصویر Shopify داده شده است:
- تجربه ی کاربر: استفاده از تصاویر با اندازه مناسب کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که وب سایت شما به سرعت بارگذاری می شود و تجربه یکپارچه و لذت بخش را برای کاربران فراهم می کند. بارگذاری آهسته تصاویر می تواند باعث ناامیدی شود و منجر به نرخ پرش بالا شود که می تواند بر نرخ تبدیل شما تأثیر منفی بگذارد.
- بهینه سازی موبایل: در دنیای امروزی که اولین موبایل است، مهم است که مطمئن شوید تصاویر شما برای همه دستگاهها، از جمله تلفنهای همراه و تبلتها، بهینه شدهاند.
- تصویر نام تجاری: تصاویر با کیفیت بالا و اندازه مناسب به ایجاد ظاهری حرفه ای و صیقلی برای فروشگاه شما کمک می کنند. تصاویر با اندازه ضعیف یا با کیفیت پایین می توانند زیبایی کلی سایت شما را کاهش دهند و بر درک برند شما تأثیر منفی بگذارند.
- بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO): تصاویر در بهینه سازی موتورهای جستجو نقش دارند. بهینه سازی تصاویر برای اندازه، کیفیت و قالب می تواند به بهبود دید کلی و رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند.
بهترین اندازه بنر تصویر Shopify برای بخش قهرمان
JPEG یک فرمت با اتلاف است که برای عکس ها و تصاویر با جزئیات زیاد ایده آل است. PNG یک فرمت بدون ضرر است که برای گرافیک و تصاویر با پس زمینه شفاف ایده آل است. هنگام انتخاب فرمت فایل برای تصاویر بنر Shopify، مهم است که نوع تصویری را که استفاده میکنید و اینکه چه فرمتی به بهترین شکل کیفیت آن را نشان میدهد، در نظر بگیرید. با این حال، Shopify دستورالعمل های واضحی در مورد تصاویر Shopify دارد، می توانید این را بخوانید.
نسبت تصویر خوب برای تصاویر بنر Shopify، به خصوص قهرمان یا بنر، یک منظره است 16:9
عامل دیگر فرمت فایل تصویری بنر است. برای هر تصویر بنری می توانید از JPEG یا PNG استفاده کنید.
برای بهترین نتایج، الف تصویر Shopify با جنبه 3:2 نسبت از تم پیش فرض سپیده دم Shopify پیشنهاد شده است. اما ما با وضوح تصویر دیگران آزمایش کردهایم که برای همه تمها به خوبی کار میکند عرض 1200 پیکسل و ارتفاع 400-600 پیکسل. این اندازه تصویری با کیفیت بالا ارائه می دهد که برای نمایش در همه دستگاه ها از جمله رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها، تبلت ها و تلفن های همراه بهینه شده است.


تصویر فوق در ابعاد 1200*600 پیکسل استفاده شده است. ارتفاع 600 پیکسل تقریباً از وب سایتی که بازدیدکنندگان می توانند ببینند را اشغال می کند. اگرچه 400 پیکسل فضایی را برای عناصر دیگر باقی می گذارد.

عدد اول نسبت ابعاد نشان دهنده عرض و عدد دوم، ارتفاع است. در نظر گرفتن این موضوع تضمین می کند که تصاویر بنر Shopify برای مشاهده موبایل بهینه شده اند. این نسبت تصویر تعادل خوبی بین عرض و ارتفاع ایجاد می کند و تضمین می کند که تصاویر به خوبی در همه دستگاه ها نمایش داده می شوند.
انواع تصویر | عرض و ارتفاع بر حسب پیکسل |
تصویر نمایش اسلاید بنر | 1600*500 |
همپوشانی تصویر بنر با متن برای وبلاگ، تصویر برجسته، پسزمینه فروشگاه | 1800*1000 |
صفحه وبلاگ و بنر بالای صفحه تماس | 1800*1000 |
بنر بالای صفحه پرداخت | 1800*300 |