پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری آوش نت
انتشار: آبان 04، 1401
بروزرسانی: 22 تیر 1404

پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری آوش نت

خدماتی که شرکت خدمات پشتیبانی شبکه قرار است ارائه کند باید به شکل روشن درج شود. در این حالت کارشناس به اندازه یک نیم روز کاری در محل مشتری در زمان بندی مشخص، حداقل یک روز در هر ماه و حداکثر بر اساس نیاز مشتری، حضور خواهد داشت، حتی اگر از قبل مشکلی وجود نداشته باشد. در این حالت کارشناس صرفاً تا زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکل یا مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج می گردد.

  • اگر مشکلات سخت افزاری وجود داشته باشد، با اولین تماس شما، کارشناس ما به سرعت به محل شرکت شما می شتابد.
  • از بزرگترین شرکتهای پشتیبانی شبکه روی بستر اینترنت که در قالب فروم ها و صفحات پرسش وپاسخ ، به مراجعه کنندگان خدمات میدهند ، می توان به پشتیبانی شرکت مایکروسافت ، میکروتیک ، سیسکو ، کینگ آی تیو … اشاره کرد .
  • • اگر در خصوص امنیت اطلاعات اطمینان کافی ندارید و نگران امنیت داده های سازمان هستید.
  • برای مثال برای راه اندازی سرویس فایل سرور لازم است پروفایل های مختلف با ویژگی های مختلف تنظیم شود.
  • کاربران می توانند با استفاده از وب به عنوان راهی برای اتصال، از مکان دیگری به رایانه خود دسترسی حرفه ای داشته باشند یا می توانند از ماژول های تعمیر خودکار در سراسر فضای مجازی استفاده انواع پشتیبانی شبکه کامپیوتر کنند.
  • در اینگونه موارد پشتیبانی شبکه می تواند جریان کاری سازمان را تسهیل کند.
تمامی درخواست ها باید در قرارداد نوشته شود تا شرح وظایف شرکت ارایه دهنده خدمات و نیازهای دریافت کننده خدمات مشخص شوند. دقت داشته باشید که تمامی درخواست ها و نیازهایتان را در قرارداد ذکر کنید تا هم خودتان و هم شرکت ارائه دهنده خدمات به صورت شفاف عمل کند. پشتیبانی شبکه در تهران و کرج به صورت حضوری، ریموتی و تلفنی امکان پذیر است و در شهرستانها به صورت ریموتی می توانیم در خدمت انها باشیم.

تکنسین پشتیبانی شبکه کیست؟

پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری آوش نتدر رفع ایرادات و مشکلات شبکه چیزی که بیش از همه اهمیت دارد، رفع مشکلات در سریع ترین زمان ممکن است. تنها یک مشکل کوچک در یکی از بخش ها یا تجهیزات شبکه می تواند کار تمام اعضای حاضر در یک دپارتمان سازمان را مختل کند. اگر آموزش های فوق را به خوبی پشت سر گذاشته باشید و با تجهیزات شبکه آشنا باشید به راحتی می توانید متوجه ایرادات هر یک از آن ها شوید.

بنا بر این با دریافت خدمات پشتیبانی از مشکلات احتمالی قطع شبکه پیشگیری می کنید، یا به اصطلاح علاج واقعه را قبل از وقوع انجام می دهید. شرکت نوین پویانت با سابقه ای درخشان در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر، بیشتر از ۱۰ سال است که خدمات نگهداری از انواع شبکه های کامپیوتری را ارائه می دهد. فقط قسمتی از مشکلاتی که شرکت ها به ما اعلام می کنند شامل موارد گفته شده است. ما با ارائه پشتیبانی شبکه مشکلاتشان را به حداقل می رسانیم و یا به طور کامل رفع می کنیم. ما خود را مسئول می دانیم تا دغدغه ی کارفرما را از بابت مشکلات شبکه ای و کامپیوتری به حداقل برسانیم. مدیریت بهتر سیستم ها و تجهیزات شبکه ، در خرابی کمتر آنها تأثیر بسیار زیادی دارد.

همچنین اسکن ها و وصله های نرم افزاری و رفع های فوری، تعاریف ضد ویروس و مدیریت تهدیدات را به روزرسانی می کنیم. انجام این کارها مشکلات را کاهش می دهد و امنیت شبکه شما را به حداکثر می رساند. شامل تعویض قطعات سخت افزاری و نرم افزاری معیوب یک شبکه در صورت نیاز است. در سطح سازمانی، پشتیبانی شبکه ایده آل به تمام جنبه های خدمات توجه خواهد کرد.

چک لیست نگهداری شبکه و پشتیبانی شبکه